Persoonlijk contactvinden wij vanzelfsprekend
2928

Reizen met de Syntus app

Als u een kaartje of abonnement koopt op de app, dan is uw telefoon uw vervoerbewijs voor de bus.

Klik in de app op 'Kaartje kopen', zoek het kaartje of abonnement naar wens en stop het in het winkelmandje. Het abonnement staat na betaling via iDEAL of creditcard direct in de app op de pagina 'Actieve kaartjes' en u kunt er vervolgens gelijk mee reizen.

U heeft dus geen zichtpas of OV-chipkaart meer nodig. U toont gewoon het abonnement vanuit de app aan de chauffeur of conducteur.

Om te kunnen reizen met een ticket / abonnement, dient iedere reiziger een eigen account te hebben in de Syntus app.

De Syntus app is geldig als de ‘dagcode’ op de app goed zichtbaar is. De gebruiker van de Syntus app dient er dan ook voor zorg te dragen dat zijn of haar smartphone correct functioneert. Dat wil zeggen dat datum en tijd op de smartphone juist moeten zijn ingesteld. Een foutief ingestelde datum en tijd kan namelijk resulteren in het tonen van een verkeerde dagcode en daarmee een ongeldig vervoerbewijs.

Mocht u hierover vragen hebben, neemt u dan contact op met onze klantenservice via 088-0331360.

Geen antwoord op uw vraag? Stel ons uw vraag.

0 Opmerkingen

Artikel is gesloten voor opmerkingen.