Persoonlijk contactvinden wij vanzelfsprekend
2928

Reserveren en reizen met de Kolibrie

Reserveren van de Kolibrie

De Kolibrie rijdt volgens de tijden die zijn aangegeven in de dienstregeling. De Kolibrie rijdt alléén als u deze reserveert. Reserveren is gratis en kan via de 9292 reisplanner of via het reserveringssysteem. Wilt u nog sneller reserveren? Klik dan hier en log in met uw Mijn Syntus account.

U reserveert de Kolibrie in de volgende drie eenvoudige stappen:

  1. Plan uw reis
  2. Reserveer uw reis
  3. Bevestig uw reis

Na uw reservering krijgt u een e-mail met een reserveringsnummer. Dit nummer is een bevestiging dat uw reservering geslaagd is. U kunt met de link in deze e-mail nog tot 1 uur voor vertrek wijzigingen aanbrengen in uw reservering.

Als u hulp wilt bij het reserveren, neemt u contact op met de Klantenservice. U kunt ook voor andere personen reserveren.

Reizen met de Kolibrie
Als u een reservering voor de Kolibrie hebt gemaakt, loopt u naar de halte op het tijdstip dat in de dienstregeling vermeld staat. U vindt deze tijden op onze website en op de halte. Bij het instappen op de Kolibrie toont u uw reserveringsnummer ter controle aan de chauffeur. Zorg dat u dit nummer altijd bij de hand heeft als u met de Kolibrie reist.

Klik hier voor de algemene voorwaarden.

Let op: De Kolibrie rijdt op oudejaarsavond niet na 20.00 uur

Geen antwoord op uw vraag? Stel ons uw vraag.

0 Opmerkingen

Artikel is gesloten voor opmerkingen.