Persoonlijk contactvinden wij vanzelfsprekend
2928

Abonnement kapot, verloren of gestolen

Is uw Syntus Sterabonnement of Syntus Trajectkaart kapot of gestolen of bent u hem verloren? De looptijd van het abonnement bepaalt of u een kopie kunt aanvragen. 

Looptijd van 1 maand

  • Uit coulance stelt Syntus een tijdelijke reisbrief op voor de resterende looptijd van het zichtabonnement met een maximum van één tijdelijke reisbrief per jaar. Deze verklaring is niet geldig bij andere vervoerders. Indien u deze verklaring wenst, neemt u dan contact op met onze Klantenservice tijdens kantooruren.

Looptijd van 2 maanden of langer

  • U vraagt een duplicaat aan via de webshop. De € 11,00 administratiekosten betaalt u via iDeal.
  • Syntus Klantenservice kan een verklaring (tijdelijke reisbrief) maken waarin staat dat u bij ons een geldig zichtabonnement heeft, deze kunt u gebruiken tot u het duplicaat ontvangen heeft. Deze verklaring heeft een geldigheidsduur van maximaal één week en is niet geldig bij andere vervoerders. Indien u deze verklaring wenst, neemt u dan contact op met onze Klantenservice tijdens kantooruren.
Geen antwoord op uw vraag? Stel ons uw vraag.

0 Opmerkingen

Artikel is gesloten voor opmerkingen.